FAQ

Kan jag få se hur min poster ser ut innan den trycks?

Självklart! När du lagt din beställning dyker en meddelanderuta upp
i kassan. Skriv att du önskar förhandsgranskning, vi mailar sedan en bild
för godkännande till dig. Så snart du gett ditt godkännande skickas din poster.
OBS - håll utkik efter ditt korrektur i din papperskorg, mail hamnar tyvärr
med största sannolikhet där.
 

Säljer ni ram till min poster?

Ramar ingår inte när du handlar posters från oss.

Du hittar ramar i rätt format till alla våra posters

 hos t ex Åhléns, Lagerhaus, Ikea m fl.

Vi tycker det blir allra finast med ramar som har riktigt glas,

dessa är ytterst svåra att skicka per post och vi rekommenderar i stället

att våra kunder kompletterar med ram själva.

 
Behöver jag fylla i enheter som längd/vikt?
Vi skapar alla posters "för hand", dvs inga texter sätts automatiskt.
Ser vi att något verkar tokigt kontaktar vi dig, enheter kommer alltså
aldrig tryckas "dubbelt". Vi granskar alla motiv noga innan tryck.
Skulle vi trots allt göra fel skickar vi en ny poster.
 
Hur skickas era varor?
Posters skickas i skyddande papptuber med DHL  till ditt ombud.
 
Jag önskar en textfärg som inte finns som alternativ.
Använd meddelanderutan i kassan om du har särskilda önskemål,
vi gör allt för att du som kund ska bli nöjd. De flesta önskemål kan vi lösa.
 
Hur kontaktar jag er?
Du är välkommen att kontakta oss, vi svarar gärna på frågor.
Maila oss en rad; info@petitecharlie.se
Vi har öppet måndag-fredag kl. 9-17
Vi är ett litet företag - ibland har vi helt enkelt inte möjlighet att svara direkt
men återkommer alltid så snabbt vi kan.
 
Min vara blev skadad under leverans, vad gör jag nu?
Kontakta oss, vi ersätter självklart din vara med en ny.
 
Jag har en fakturafråga, vem hjälper mig?
Vid brådskande fakturafrågor utöver vår öppettid kan du kontakta
Klarnas kundtjänst. Du kan även använda Klarnas tjänst Mitt klarna där du
kan se dina aktuella fakturor, förlänga förfallodatum mm.

https://www.klarna.com/se/kundservice tel. 08-120 120 10

Klarnas kundservice har öppet:

Mån - Tor 08:00 - 20:00  Fre 08:00 - 18:00  Lör - Sön 10:00 - 17:00